Skab gode forudsætninger for et tæt og stærkt samarbejde på tværs i organisationen og i mødet med kunden.
Samarbejde og kommunikation i OK er et forløb, der giver dig mulighed for at gå på tværs i organisationen.
Hver enkelt afdeling kan høste stort udbytte i form af bevidste samarbejdsrelationer og bedre forudsætninger for god kommunikation på tværs af afdelinger, imellem afdelinger og ud af huset til kunder.
Derudover kan forløbet være en god anledning for den enkelte afdeling eller medarbejder til at få genbesøgt kundeløfter og servicegreb.
Undervisningen vil være en vekselvirkning mellem teori og praksis, hvor du arbejder med situationer og cases fra din egen hverdag.
Det lærer du på uddannelsens 3 dage
En del af en kompetencegivende efteruddannelse
'Effektiv kommunikation i OK' er baseret på akademifaget 'service', der er en kompetencegivende og statsgodkendt efteruddannelse.
Du kan efterfølgende bruge forløbet som en del af en hel akademiuddannelse, der er på niveau med en HD 1. del.
Eksamen og ECTS
Du går til en mundtlig eksamen i akademifaget 'service', hvor du tager udgangspunkt i din personlige case (ca. 2 sider).
Du opnår et eksamensbevis og 5 ECTS-point, du kan skrive på dit CV.
Tilmeld dig hurtigst muligt
Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.
Ingen kursusdato fastlagt