Samarbejdet med os
Et godt samarbejde omkring efteruddannelse er nøglen til at skabe udvikling med effekt
Samarbejdet mellem jeres virksomhed og Erhvervsakademi Aarhus er fleksibelt og kan tilrettelægges alt efter, hvad der passer bedst for jer. Det eneste der på forhånd ligger fast er, at vi tager hånd om jer igennem hele processen.
Vi sætter en ære i at være proaktive igennem hele forløbet, og i fællesskab udvikler vi et setup, der matcher de ønsker og ressourcer I har.
Video: Det siger DK Company om samarbejdet omkring efteruddannelse
Teamet omkring dig og din virksomhed
Når I vælger uddannelse tilrettelagt særligt for jeres virksomhed, bliver I tilknyttet et dedikeret team hos os.
Teamet består af erfarne undervisere med relevant faglig ekspertise samt en personlig kontaktperson i form af den chefkonsulent, som har dialogen med jer gennem hele processen. Derudover kommer I til at samarbejde med en erfaren administrativ koordinator, der er gennemgående på alle jeres forløb.
Læs mere om teamet herunder:
Underviser - jeres faglige specialist
Vores undervisere kommer alle med en teoretisk baggrund som bachelor eller kandidat. Desuden er de praktikere med en faglig og praktisk baggrund inden for det område, de underviser i.
Samtidig er de uddannede i at undervise. De har et godt blik for at skabe optimale forudsætninger for efteruddannelse, hvor læring sker i interaktion mellem de nye kompetencer og det daglige arbejde.
Chefkonsulent - jeres personlige uddannelsesrådgiver
Chefkonsulenten vil fungere som jeres faste personlige kontaktperson og rådgiver og har dialogen med jer gennem hele processen.
Vores chefkonsulenter er erfarne i at udfolde jeres muligheder og udvikler interne uddannelsesforløb i mange typer af virksomheder. Vi tager udgangspunkt i netop jeres virksomhed og de ønsker, I har til at skabe effekt gennem uddannelse.
Administrativ koordinator - jeres hjælp til administrativt arbejde
Vores administrative koordinatorer er specialister i både at håndtere de administrative opgaver forbundet med et uddannelsesforløb samt at servicere jer som kunde.
Den administrative koordinator varetager opgaver omkring administration og kommunikation med deltagerne på forløbet.
I kan også få jeres egen side på vores website til jeres forløb, hvor jeres medarbejdere kan tilmelde sig. Derudover stiller vi vores læringsplatform Canvas til rådighed i undervisningen.
Hvis I ønsker at varetage dele af administrationen selv, er det også muligt.
Kort sagt hjælper vi jer i det omfang, I ønsker det.
Samarbejde med jeres eksterne undervisere
Vi ved, at relationer er vigtige. Derfor indgår vi også gerne et samarbejde med de undervisere, I som virksomhed er vant til at bruge til intern uddannelse.
Hvis det er et kompetencegivende forløb med ECTS-point, så har vi et formelt ansvar for at sikre, at forløbet lever op til de rammer, der er for faget og den kvalitet vi står på mål for.
Derfor har vi altid en tæt dialog med en evt. ekstern underviser gennem hele forløbet.
Vil du vide mere?
Vi er klar med kompetent sparring og rådgivning, så du og din virksomhed kan få overblik og finde den løsning, der bedst matcher det, I gerne vil.