Få et gratis ekspertoplæg ude på din virksomhed

Bestil 1½ times lærerigt oplæg - så kommer vi ud til jer. Det koster ikke noget

Erhvervsakademiets dygtige undervisere vil gerne ud på virksomhederne og dele ud af deres erfaringer. Det giver os værdifuldt input til, hvad der rører sig i de virksomheder, vi hvert år leverer medarbejdere til.

Skal vi også ud at besøge jer?

Et gratis oplæg på din virksomhed sikrer fuldt fokus på din virksomhed fra både oplægsholder og deltagere i 1,5 time. I får et anderledes oplæg fra en rutineret formidler med indlagte workshops, der sikrer engagement og aktiv deltagelse - og naturligvis får I slides og materialer tilsendt bagefter. Også gratis.

Se listen over eksperter, I kan vælge mellem, nedenfor. 

Hvad kommer vi med?

  • 1,5 times spændende og lærerigt oplæg med indlagte workshops

  • Fokus på din virksomhed og de nærmeste udviklingscirkler i relation til oplægget

  • Dygtige og veloplagte oplægsholdere, der alle underviser til daglig

  • Oplægsholdere med praktisk erfaring i forhold til det oplæg, de præsenterer

  • Professionel tilgang til opgaven - og evnen til at tilpasse oplægget til dig og din virksomhed

Hvad skal I på virksomheden sørge for?

  • Deltagere nok (min. 15)

  • Booket lokale - med PowerBeam og stik, så vi kan koble vores PC til

  • Borde og stole, så I kan arbejde i grupper

  • Evt. mikrofon, hvis I er virkelig mange, dvs. flere end 50

  • Opbakning i virksomheden til arrangementet

De eksperter kan du bestille lige nu

Oplæg: Customer Experience journey mapping

  • Hvordan skaber du den bedste kundeoplevelse?
  • Hvilke muligheder giver det, at kende sin kunde?
  • Skaber du personaer indefra og ud - i stedet for udefra og ind? Og hvordan kan du gøre det anderledes?

I får besøg af: Anna Karina Kjeldsen

Oplæg: Disruption

  • Hvad gør vi som virksomhed, når vi hele tiden kan blive disruptet?
  • Hvordan opdager vi, at der er nye indtrængere på vej?
  • Hvordan kan vi selv disrupte markedet?

I får besøg af: Peter Ladefoged

Oplæg: Forretningsforståelse – hvilken forretningsmodel passer til din virksomhed og markedet?

  • Hvordan finder du den rigtige forretningsmodel?
  • Hvordan kan man arbejde med sin egen forretningsmodel og forstå, hvad der skal til?
  • Hvad skal man se efter og udvikle efter?

I får besøg af: Søren Sørensen

Oplæg: Hvordan får du mest muligt ud af dine data online og offline?

  • Data skaber oplevelser for kunderne. Og de skaber indsigt til dig som ejer
  • Hvilke muligheder har du?
  • Hvordan får du mest muligt ud af dine data?

I får besøg af: Mikkel Ussing-Kelstrup

Oplæg: Innovation

  • Hvad skal der til, for at vores virksomhed kan arbejde innovativt?
  • Hvilke opgaver og ressourcer kræver det?
  • Hvorfor skal man overhovedet innovere?

I får besøg af: Christian Sommer

Oplæg: Markedstrends og tendenser

  • Hvor bevæger markedet sig hen?
  • Hvordan opdager vi nye markedstrends og tendenser?
  • Hvad skal vi helt præcist se efter?

I får besøg af: Peter Ladefoged

Oplæg: Projektledelse i en uforudsigelig verden

  • Verden er foranderlig. Og det kræver nye måder at lede projekter på
  • Hvordan kan vi agere agilt nok til at nå i mål med vores projekter?
  • Hvorfor er der så store problemer med at få projekter til at skride fremad efter planen? Og hvad kan vi gøre ved det?

I får besøg af: Jacob Simonsen

Oplæg: Salg - fra produkt til værdi

  • Hvor er det personlige salg på vej hen, når alle informationer findes på nettet?
  • Hvad skal en sælger kunne i 2025, for at kunden ønsker at få besøg?
  • Er vores virksomhed klar? Lidt reflektion

I får besøg af: Steen Kamronn

Oplæg: SEO, Google AdWords, Facebook eller LinkedIn?

  • Er din virksomhed synlig online, hvor kunderne er?
  • Prioriterer I indsatserne korrekt i forhold til det forventede udbytte?
  • Hvilken viden er vigtig, når jeres indsatser skal vælges?
  • ... og meget, meget mere!

I får besøg af: Søren Borgstrøm

Oplæg: Skab kundeloyalitet gennem digital interaktion

  • Hvordan kan interaktion med kunderne online skabe mere loyale kunder?
  • Hvad kan du ellers bruge den digitale interaktion til?
  • Hvilken forskel gør det for kundeoplevelsen, at du interagerer med dine kunder digitalt?

I får besøg af: Annette Agerdal-Hjermind

Oplæg: Strategimodeller

  • Duer de gamle strategimodeller i dag?
  • Hvorfor skal man overhovedet have en strategimodel?
  • Hvordan får man en strategimodel forankret i hele virksomheden?

I får besøg af: Christian Sommer

Bestil her. Vi kontakter dig for aftale

Fortæl os, hvem I gerne vil have besøg af. Så kontakter vi dig for at aftale dato, sted og afklare evt. andre spørgsmål.

Er du i tvivl, eller har du andre ønsker, så ring til Heidi Printzen Christensen på mobil 7228 6228.

De persondata, du oplyser til os herunder, bruger vi kun til at aftale det oplæg, du ønsker. Vi sender en kvittering til din mail med dine indtastede oplysninger. Vi passer godt på de persondata, vi bliver betroet, og behandler dem efter gældende lovgivning. Læs mere i vores persondatapolitik