Customer insight

Tag faget som et enkeltstående kursus - eller som del af en hel diplomuddannelse

Du kan vide næsten alt om din kunde og bruger online, hvis du vil. Men alt for mange virksomheder forsømmer at komme tæt på deres kunder.

I 'customer insight' arbejder vi med at lave bedre brugerundersøgelser. Du lærer at vurdere data kritisk og effektivt, og du får styr på, hvordan du og din virksomhed kan bruge disse resultater aktivt til at forbedre forretningen.

Vi arbejder med både kvantitative og kvalitative undersøgelser og data.

Indhold

  • Testmetoder med forskellig fokus
  • Data - og hvordan det kan bruges rigtigt
  • Kombination af testmetoder og forretningsudvikling.
  • Forståelse af brugeradfærd

Udbytte

Når du er færdig med 'customer insight', kan du:

  • lave en strategi for den måde, I løbende samler information om jeres kunder og brugere
  • arbejde metodisk med at forbedre og udvikle brugerorienterede digitale løsninger
  • analysere dine resultater, så de bruges til at skabe forandringer i din organisation

Eksamen og ECTS

Du afslutter forløbet med en skriftlig opgave med et mundtligt forsvar. ’Customer Insight' udgør 5 ECTS-point.

Enkeltstående kursus, eller hel uddannelse

Du kan tage "customer insight" som et enkeltstående kursus, eller du kan bruge det som valgfag på en hel diplomuddannelse i digital konceptudvikling. Kurset kan også indgå som valgfag på andre diplomuddannelser.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.

Customer insight

Startdato: 25-08-2022

Pris: 6.600 kr.

Pris er inkl. fuld forplejning

Tidspunkt: Dag

Download mødeplan (pdf)