Customer insight

Et valgfag på diplomuddannelsen i digital konceptudvikling

Du kan vide næsten alt om din kunde og bruger online, hvis du vil. Men alt for mange virksomheder forsømmer at komme tæt på deres kunder.

I 'customer insight' arbejder vi med at lave bedre brugerundersøgelser. Du lærer at vurdere data kritisk og effektivt, og du får styr på, hvordan du og din virksomhed kan bruge disse resultater aktivt til at forbedre forretningen.

Vi arbejder med både kvantitative og kvalitative undersøgelser og data.

Indhold

  • Testmetoder med forskellig fokus
  • Data - og hvordan det kan bruges rigtigt
  • Kombination af testmetoder og forretningsudvikling.
  • Forståelse af brugeradfærd

Udbytte

Når du er færdig med 'customer insight', kan du:

  • lave en strategi for den måde, I løbende samler information om jeres kunder og brugere
  • arbejde metodisk med at forbedre og udvikle brugerorienterede digitale løsninger
  • analysere dine resultater, så de bruges til at skabe forandringer i din organisation

Eksamen og ECTS

Du afslutter forløbet med en skriftlig opgave med et mundtligt forsvar. ’Customer Insight' udgør 5 ECTS-point.

Hel uddannelse eller enkeltstående forløb

'Customer insight' er et valgfag på diplomuddannelsen i digital konceptudvikling. Du kan også vælge at tage faget som et enkeltstående forløb.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.

Customer insight

Startdato: 15-04-2021

Pris: 6.600 kr.

Pris er inkl. fuld forplejning

Tidspunkt: Dag

Download mødeplan (pdf)