Er influencer marketing mere end taskehunde og chiagrød?

Sted: Erhvervsakademi Aarhus. Ringvej Syd 104
Tid:

Det korte svar er ja. Det lange svar kan du få på vores næste event den 9. juni i EAlumne. 

Influencer branchen er i rivende udvikling og vinder mere og mere territorium i flere og flere virksomheders eksisterende marketing landskab. Det er der en grund til: Det er effektivt.

Få svar på, hvad influencer marketing egentlig er - og hvordan du kan bruge det i din virksomhed.

Hør om en branche, hvor lønningerne er gået fra at være tyggegummi, RedBull og makeup pensler - til nogle af de bedst betalte personer i Danmark.

Take aways:

  • Tips, tricks og redskaber til hvordan du arbejder effektivt med influencer marketing 
  • Viden om, hvordan du sammensætter det rette influencer mix i din marketing strategi
  • Rådgivning om hvad du skal være opmærksom på ift. data, rettigheder, samt hvordan du forhandler priser med influenter 
  • Inspiration til, hvordan du laver et godt influencer brief/kampagnekoncept, så du skiller dig ud på tværs af platforme
  • Læring i hvordan du effektivt måler på effektivitet og performance 

Luiza har arbejdet med influencer marketing i mere end 5 år med alle typer virksomheder - fra start-ups til nogle af verden største brands som fx L'Oréal, H&M, NA-KD.com, ARLA, Carlsberg, Dyson, NORMAL og mange flere.

Luiza har stået i spidsen for Danmarks største influencer  afdelinger, som eksekverede kampaner på +42 markeder for 800+ brands, samt haft ansvaret for mere end 1000 kampagner med over 100.000 influenter.

Det hele staretede med stor personlig interesse og en kandidatafhandling omkring influencer marketing, der blev færdig på et tidspunkt, hvor ingen kunne få nok viden på området.

I dag er Luiza spydspids i influencer afdelingen hos Campfire & co, et reklamebureau i Aarhus.