Fagligt tema: Gæsteservice, værtskab og servicedesign

Hvad har været din bedste oplevelse? Tænk tilbage og overvej, hvad der gjorde den oplevelse til noget særligt? En oplevelse, du har fortalt om til venner og familie – og måske delt på de sociale medier. Men hvordan arbejder servicebranchen strategisk og praktisk med at designe gode gæsteoplevelse – både før, under og efter selve oplevelsen?

Målgruppe

Elever fra HTX og STX.

Indhold

  • Gæsteservice: Digitalt og fysisk værtskab, brugerrejsen og
  • Servicedesign: Fokus på den gode oplevelse – før, under og efter
  • Case-arbejde

Organisering og faglighed

Vi har undervisning til ca. 3 lektioner for 10-30 elever – eller andet efter nærmere aftale.

Temaet er relevant i undervisning om gæsteservice, servicedesign og servicemarketing.

Vi holder et fagligt oplæg, hvor temaet introduceres. Herefter arbejder vi med en relevant case, hvor eleverne selv skal arbejde med de forskellige fagområder. Hermed får de indblik i gæsternes brugerrejse – både før, under og efter – og i koblingen mellem den digitale og fysiske tilstedeværelse.

Vi invitere evt. en af vores serviceøkonomstuderende med, som kan hjælpe eleverne i case-arbejdet og dele ud af egne erfaringer fra sit praktikophold.

Tid og sted

I skal ringe og aftale dato og tidspunkt på telefon 7228 6020 eller sende en mail til vejledning@eaaa.dk

Stedet er også op til jer. Vi kan komme ud til jer – eller I er velkomne til at besøge os.