Workshop: Social-medie-strategi

Har du styr på din sociale mediestrategi? Indhold på det rette tidspunkt i købsrejsen er altafgørende - workshop 8. og 15. marts

Sted: Sønderhøj 30, 1. sal, Innovatoriet (D1)
Tid: - 16:00

Denne workshop holdes over to dage, 8. og 15. marts, begge dage kl. 13-16.

Vil du lære, hvordan du får det bedste ud af din sociale mediestrategi?

Vi arbejder med alt lige fra en praktisk tilgang til idéudvikling og produktion til strategiske overvejelser om målgruppe og valg af medie.

Vi arbejder kontinuerligt med at udvikle og planlægge indhold, der er tilpasset kunderejsen.

Tilstedeværelse på de sociale medier er blevet altafgørende for din forretnings tilstedeværelse. Både B2C og B2B. Kunderne kommer til dig af egen fri vilje, hvis de får reelt indhold, der gør en forskel for dem.

Du vil få praktisk erfaring med idéudvikling, produktion, medieplanlægning og basal forståelse for annoncering på Facebook og Instagram.

Efter kurset vil du være i stand til at producere effektivt indhold tilpasset din målgruppe, der f.eks. kan bruges til markedsføring på de sociale medier.

Undervisere:

  • Adjunkt Rikke Fænø
  • Adjunkt Søren Borgstrøm

Max. 40 deltagere – du har mest ud af at deltage, hvis du er iværksætter og er aktiv med din virksomhed på sociale medier.

Tilmeld

Når du tilmelder dig et oplæg, et kursus eller en workshop i GROW, accepterer du samtidig at blive meldt ind i GROW Community - det er helt gratis.

Vi passer godt på dine persondata - se mere om erhvervsakademiets persondatapolitik.