Digitalt content marketing

Diplomuddannelsen i e-handel

Med ’digitalt content marketing’ får du indgående kendskab til og forståelse for det kreative indhold og de elementer, der skal bruges i virksomhedens markedskommunikation både online og offline. Og du får redskaber til at kunne producere indholdsbaseret markedsføring.

Gå direkte til tilmelding

Indhold

  • Content Marketing som disciplin
  • Øget salg via creative content
  • Hvordan skaber du content til målgruppen?
  • Dialogskabende content med målgruppen i centrum

Dit udbytte

Med ’digitalt content marketing’ får du:

  • indsigt i hvilke former for content, der gennem udvalgte parametre kan føre til øget online salg
  • kendskab til en række udvalgte retoriske redskaber med henblik på at skabe indhold, der henvender sig til målgruppen
  • færdigheder til at analysere og redigere eksisterende indhold, så det målrettes mod specifikke målgrupper og kanaler
  • redskaber til at kortlægge content marketing indsatser for virksomheden samt producere kreative produkter til brug i indholdsbaseret markedsføring
  • kompetencer til at udarbejde og implementere en content marketing strategi på tværs af virksomhedens platforme

Eksamen og ECTS

'Digitalt content marketing' giver 5 ECTS-point.

Tilmeld dig hurtigst muligt

Tilmeldingsfristen er 14 dage før startdato. Hvis tilmeldingsknappen er synlig - også efter fristen - betyder det, at du stadig kan nå at tilmelde dig, fordi vi har ledige pladser. Vi opfordrer dog altid til, at du tilmelder dig i så god tid som muligt for at sikre oprettelse af faget.