Bliv uddannelsesvirksomhed for en markedsføringsøkonom med speciale i biløkonomi

Vil du geare din virksomhed til fremtiden?

Bilbranchen er i hastig forandring, hvilket kræver nye forretningsmodeller. Der stilles nye krav til bilbranchens medarbejdere, og efterspørgslen på specialiserede kvalifikationer inden for digitalisering, forretningsforståelse og procesoptimering er stigende.

Få gavn af den nyeste viden om salg og markedsføring

Studerende på markedsføringsuddannelsen med speciale i biløkonomi er tilknyttet en virksomhed i bilbranchen før, under og efter deres uddannelse. Her prøver de studerende teorien af i praksis, og virksomheden får gavn af den nyeste viden om salg og markedsføring. Som afslutning på uddannelsen får de studerende - oven i deres markedsføringsøkonomuddannelse - et uddannelsesbevis fra bilbranchen.

Som uddannelsesvirkomhed for en studerende, får du adgang til nogle af branchens mest velkvalificerede unge, der er uddannet til fremtidens bilbranche. Det er en oplagt mulighed for efterfølgende at ansætte en færdiguddannet markedsføringsøkonom med speciale i biløkonomi, som kan hjælpe med at drive udviklingen i virksomheden. 

Hvilke opgaver kan den studerende løse?

Med en studerende får I: 

  • Ny viden til virksomheden
  • Optimerede processer
  • Forbedret indtjening
  • Omfattende netværk i ind- og udland
  • Professionalisering af virksomheden
  • Fremtidssikret konkurrenceevne.

En markedsføringsøkonom med speciale i biløkonomi varetager typisk arbejdsopgaver inden for:

  • Salg og eftermarked
  • Lean-projekter
  • Procesoptimering
  • Indkøbsstyring
  • Loyalitetsprogrammer
  • Markedsføringsstrategier
  • CRM-implementering.

Få mere viden: