Om uddannelsen

- markedsføringsøkonom med speciale i business & design management

Markedsføringsøkonom med speciale i business & design er en linje på markedsføringsuddannelsen. I løbet af uddannelsen vil du stifte bekendtskab med, og blive mere attraktiv over for, møbel- og interiørbranchen.

For at imødekomme branchens krav skal du som studerende deltage i

  • brancherettede aktiviteter
  • projekter
  • kurser
  • virksomhedsbesøg

Disse målrettede aktiviteter ligger ud over almen undervisning. De samlede ekstra aktiviteter udgør i gennemsnit 25 timers ekstra studietid pr. semester.

Uddannelsen er løbende i udvikling i samarbejde med branchen, og det overordnede program for 2016-årgangen ser fx således ud:

1. semester

Workshop: Trendspotting-workshop

Foredragsrække: Design i det 20. århundrede

2. semester 

 

Studietur(e) / messedeltagelse

3. semester

Foredrag: Indretning af rum

Workshop: Materialekendskab