E-handel - optimering af salg og indtjening

I 'e-handel - optimering af salg og indtjening' arbejder du med teoretiske og praktiske værktøjer til at analysere og optimere netop din e-handelsvirksomhed.

Du får styr på de faktorer, der driver salg og omkostninger og du bliver i stand til at lave målrettede handlingsplaner, der øger salget, holder kontrol med omkostninger og optimerer indkøb.

Indhold

  • Forretningsanalyse
  • E-commerce strategi
  • Key Performance Indicators
  • Marketinganalyse
  • Google analytics
  • Customer Journey
  • Check out flows
  • Konvertering
  • Big Data
  • Datasikkerhed

Udbytte

Med 'e-handel - optimering af salg og indtjening' får du kompetencer til at:

  • Kom tæt på kunderne
  • Brug dine data smartere
  • Opstil dashboards for din virksomhed
  • Målrettet handlingsplan til at øge salg

Eksamen og ECTS

Du afslutter forløbet med en skriftlig opgave med et mundtligt forsvar. 'E-handel - optimering af salg og indtjening' giver 5 ECTS-point.