Customer insights

Du kan vide næsten alt om din kunde og bruger online, hvis du vil. Men alt for mange virksomheder forsømmer at komme tæt på deres kunder.

I 'customer insights' kommer du helt tæt på -  vi arbejder med split-tests (A/B tests), tracking, Google Analytics og også mere kvalitative metoder. Du går fra modulet med evnerne til at lave bedre brugerundersøgelser, analysere dem effektivt og bruge dem til at forbedre din forretning

Indhold

  • Adfærds- og holdningsundersøgelser
  • Metoder til at udføre research online
  • Fra A/B tests til det gode bruger interview
  • Google Analytics (og andre analyseværktøj)

Udbytte

Med 'customer insights' opnår du kompetencer til at kunne;

  • Lave en strategi for den måde i løbende samler information om jeres kunder og brugere
  • Arbejde metodisk med at forbedre og udvikle brugerorienterede digitale løsninger
  • Analysere dine resultater så det skaber forandringer i din organisation

Eksamen og ECTS

Du afslutter forløbet med en skriftlig opgave med et mundtligt forsvar. ’Customer Insights' udgør 5 ECTS-point.