Cross media concepts

I faget 'cross media concepts' arbejder du med kommunikation på tværs og med at skabe sammenhængende koncepter, der rammer målgruppen. Vi arbejder med koncepttankegangen i felterne marketing, design og e-handel.

Du får indsigt i hvordan online marketing og kommunikation udvikler sig nationalt og internationalt samt redskaber til at kunne implementere nye koncepter og inddrage kunder f.eks. via co-creation.

Indhold

  • Cross media
  • Internationale trends
  • Platforme
  • Kommunikation
  • Sammenhæng mellem marketing, e-handel, design
  • Ram målgruppen
  • Co-creation
  • Brugeroplevelser

Udbytte

Med 'cross media concepts' får du kompetencer til at:

  • skabe innovative koncepter
  • undgå faldgruber
  • samarbejde på tværs af afdelinger
  • få mest muligt ud af dit marketingbudget
  • komme tæt på kunderne.

Eksamen og ECTS

Du afslutter forløbet med en skriftlig opgave med et mundtligt forsvar. 'Cross media concepts' giver 5 ECTS-point.